خوردن شربت خاکشیر ضرر داره؟

۳ پاسخ

من ک هفته دوبار شربت زعفرون درست میکنم توش خاکشیر و تخم شربتی هم میریزم چیزی نمیشه هوا گرمه عطش آدم میخابه
میگن دهانه رحم نرم میکنه بعضیا میترسن ولی زیاد نیست ک من دکترم گف همه چی بخور در حد اعتدال

خاکشیر باعث نرم شدن دهانه رحم میشه معمولا هفته های آخر میکن بخورید

نه عزیزم
مگه میخوای چقدر بخوری ک ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ودوم بارداری