خانمااا بره تب واکسن چند باشه شیاف میزارید؟؟

۴ پاسخ

۳روز بدی

بله دوماهگی رو هر چهار ساعت

منم به دخترم استامینوفن دادم هر ۴ساعت خدارو شکر تب نکرد

سلام خوبی شیاف لازم نیست استامینوفن بده هر ۴ ساعت

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی