منی ک ۴سال۹ماه دارم زجه میزنم خدا هرماه بیشتربیشتر ناامیدم میکنه واسه بچه هر۲ماهی داره بدنم افت میکنه ضخامتم الا ۲ هست فولیک زیر ۱۰ دارم فولیکول۵م.م دارم پلی کیستیک کیست ریز تعدادزیادهردوتخمدان هام داره یه کیست ۳۰م.م دارم خیلی حالم بده دیگه داره ذوقم واسه بچه دارشودن کور میشه😭😭😭😭😭🥺🥺
منم مثل شمام دلم خونه
منم همین طور
من دارو درمان زیاد رفتم
سلام عزیزم توکلت ب خدا باش
اگ خونتون خرم آباد برو پیش دکتر ملک شاهی کارش حرف نداره
منم 2سال ونیمه گلم امسال 3سال میشه
هیچ مشکل نازایی دیگه وجود نداره که حل نشه عزیزم
شما هم تحت نظر یه پزشک خوب باش حتما میشی
بعضی وقتا استرس اینکه نکنه حامله نشم باعث این اتفاق میشه پس سعی کن رها کنی اما در کنارش پیگیر باش
از من به شما نصیحت اگه میتونی برو ای وی اف یا ایو ای منم همینجور بودم من ۵ سال بود بریدم
انشالله این ماه باردار میشی میای خبرشو هم به ما میگی ماهم خوشحال میشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.