مشکلی نیست با شیر پاستوریزه فرنی درست کنم؟؟

۵ پاسخ

ن عزیزم میتونی شیر بجوشع مشکلی نداره براش

سوال منم هست شیرم کمه نمیتونم بریزم با آب هم بی مزه میشه نمیخوره

چرا بد باشه ؟؟؟؟

نه استفاده نکن

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط