۴ پاسخ

من هر ماه میبرم پیش پزشکش تا چکاپ کنه. دکتر میگفت تا شش ماهگی باید هر ماه چک بشه بعد از اون دیگه هر چند ماه یکبار. حالا شما اگر پیش پزشکش نمیبری حتما بهداشت ببر. چون تا شش ماهگی باید روند رشد بچه حتما چک بشه

من بهداشت نمیرم برا قد و وزن هر ماه میرم پیش پزشکش
فصط برا واکسنا ایشالا میریم بهداشت

ن واکسنا تا یک سالگی
۱۵ ماهگی قد و وزنه
۱۸ماهگی واکسن
۲۴ماهگی قد و وزن

اره فککنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی