خانوما هرماه باید ببریم واسه وزن وقد

۷ پاسخ

فک نکنم تا ۴سالکی باشه فکر کنم تا ۲ سالگی باشه

ن بابا

تا ۴سالگی چکاب باید بشن

پس چرا بهداشت ننوشته واسم فقط زمان امپول ۴ نوشته

من میبرم

اره تا یک سالگی

بله عزیزم هر ماه باید چک بشن تا یکسالگی

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی