این قرص برای بارداری ضرر نداره؟

تصویر
۴ پاسخ

فقط توهفته ی من خطرنداره آخه ۱۸هفته هستم

دکتر منم به خاطر عفونت بهم داد

نه فقط سر ساعت بخور تا تاثیر بزاره عفونت از بین بره که بمونه خیلی خطرناکه.

نع عزیزم منم بخاطر عفونت ادراری مصرف کردم

سوال های مرتبط

مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زینب کریم پور مامان زینب کریم پور ۸ ماهگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری