۸ پاسخ

مادرشوهر من میگفت قدیما میگفتن بچه از بالا دندون در بیاره باید از یه بلندی بندازیش پایین،با برادرشوهرم همینکارو کردن😅میگم خب دلیل این حرف چی بوده؟میگه چمیدونم مادر قدیمیا میگفتن ما هم گوش میدادیم😅

بچه من دوتا نیش بالا دراورد اول هیجیم نشد

مثل اینکه همزمان میخواد در بیاره چون لثه پایینش هم سفیده جای دوتاش

فرقی ندارع

میگن ک خوب نیست یه چیزی قربونی کن واسه محکم کاری عزیزم ،حتی اگ اعتقاد نداری واسه سلامتی خودتون

پیش مامیگن خوب نیست ولا دلیلشو نمیدونم

نه خیلیم خوبه
مادر شوهرم میگفت بچه دندونای بالاش در بیاد رزق و روزی و برکت تو زندگی زیاد میشه

ن پسر اولم،دوتای بالایی اول دراومد

سوال های مرتبط