ارع منم شنیدم ک بچه از بالا نباید دندون در بیاره ولی دلیلش نمیدونم اصلا تاحالا نشنیدم کسی بگه بچه ام اول از بالا دندون درآورده
عزیزم کی میگه بده مگه میشه چقدر ک..شر میگن کی این چرت و پرتا تموم میشه😒😒😒😒🤬🤬🤬
خرافاته معمولش اینه که اول از پایین در بیاد اما خب قانون که نیست
من بچه ابجیم از بالا دراورد اتفاقیم نیفتاد
من که شنیدم میگن بچه که از بالا دندون دربیاره روزیش خدا چند برابر. میکنه 😊😊 زیاد به حرف ها اعتماد نکن
چرا بده کی گفته باید از بالا هم در بیاره دیگه مگه میشه از بالا دندون در نیاره
کی گفته بده آخه هربچه ای فرق داره دیگ یکی بالا یکی پایین درمیاره چقد خرافات میگن بغضیا
چیش بده عزیزم ؟ دردش ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.