۱۱ پاسخ

خوب میکنی

دندون خیلی رو چهره و زیبایی تاثیر میزاره صددرصد کار درستیه

بروشهبدبهشتی قسطی کن شوهرت بده

هیچیزززز مهمتر از زیبایی و سلامتی ادم نیس
من حتی مبل خونمو میخام عوض کنم اگر کم بیارم ی تیکه طلا میدم شاید خیلیا بگن بی عقلیه اما من حالمو خوب میکنه
مبلی ک دیدم ۲۰۰ تومنه و چون الان خونه خریدیم دستمون حسابی خالی شده اما من حاضرم طلامو بدم عوضش هرروز ب خونم نگاه کنم عشق کنم

به نظرمن بفروش خرج خودت کن این اوج فقر هست که النگو تودستت باشه دندون خراب به دهن فقر فرهنگ ونداشتن فکر
بفروش حال کن

الان طلا خیلی ارزون شده یکم صبرکن

اول از شوهرت بپرس شاید تو اینجوری فک میکنی ک نداره

خیلی هم عالی
منم طلا فروختم دندونامو درست کردم چند بار
درد بکشی آدم ولی النگو دستت باشه چ فایده
دیر هم کردی دختر برو هر چه زودتر

دقیقا ادمهای دیدم دست پره النگو ولی چند تا دندون خراب تو دهن برا چیه اینه
باز بعضیها هستن شرایط فرق میکنه ادم نمی توانه قضاوت کنه ولی اگه شرایطی هستی که طلا خیلی برات واجبتر برا کار دیگه نیس انجام بده طلا باز میخری ولی دردی که میکشی حیفه جونته

منم دندونم خرابه میخوام طلا بفروشم...ولی دلم هم نمیاد...بخاطر ماشین هم چند وقت پیش طلا فروختم🥺

منم ۱۳۰ تومن دادم ۳ تا ایمپلنت کردم ولی صحبت کردم قسطی دادم

سوال های مرتبط