نه هیچ ربطی نداره
تهوع نشانه فعاله هورمون بارداریه و داره دهن منو امشب صاف میکنه...
ناشکر نیستما ولی دهنم داره صاف میشه
نه ربطی نداره
نه ربطی نداره ویارا فرق میکنه باهم
قلب بچه من تشکیل شده شکر خدا ولی هیچ علائمی ندارم
نه ربطی نداره
ن من اصلا حالت تهوع نداشتم
من اصلا تهوع نداشتم ولی تشکیل شده بود
من قلب تشکیل نشد پوچ بود اصلا هیچ حالت تهوعی نداشتم تنها علائمم فقط سینه درد ومعده درد بود
نه من قبل اینکه بفهمم حاملم حالت تهوع خفیف داشتم
نه من اصلا نداشتم خیلی کم صبا وقت حالا تهوع بود اونم بعضی وقتا
نمیدونم ولی مامان منم حال منو میدید میگفت خیالت راحت حتما تشکیل شده که حال نداری و ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.