۷ پاسخ

طالقانی

امام رضا

اولی تامین اجتماعی زایمان کردم خیلی خیلی بد بود اصلا راضی نبودم،دومی طالقانی خیلی خیلی عالی بود هم دکتر هم پرستارا عالی بودن خیلی هم تمیز بود

طالقانی
چون دکترم فقط اونجا میومد
رسیدگی بیمارستان صفر بود

تامین

من بیمارستان امام رضا خیلی خیلی راضی بودم از همه چی دکترمم عطابخشی بود

امام رضا. كلا سه تا بيمارستان داريم ديگه

سوال های مرتبط