کسی برای آنومالی سونوی شهیدزاده رفته؟
چطور بود راضی بودید

۱ پاسخ

بله من رفتم خیلی راضی بودم
قیمتش بالاست ولی خیلی دقتش بالاست و حرفه ایه و خوش رفتاره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری