من پدیابست میدم
خارجی
من مال بهداشت و میدم پیش متخصص رفتم گفت خوبه اما گفت قطره آهن بهداشت رو نده
خارجیشو بگیر
خارجی
ایرانی چیش به درد میخوره اخه
من مال بهداشت رو میدم
والا من آ د بهداشتو میدم راضیم
خوبه
من همینو میدم
دکترا هم تاییدش کردن برام
به من گفتن ویواکیدز خیلی خوبه. گرفتم ولی هنوز ندادم.
والا من خارجیشم گرفتم مزه ایرانی میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.