روز ۱۳ iui 🪴✨
برام دعا کنید مثبت بشه ،دارم میرم ازمایش 😥

۱۵ پاسخ

منم شاید انجام بدم فقط تنبلی تخمدان دارم نمی‌دونم بایه بارجواب میده یانه

مبارکت باشه عزیزمممممممم

ایشالا با خبر خوش برگردی

ایشالا مثبت میشی

آهان دکتربراتون نوشت هزینش چقدشدشوهرتونم دکترگف آزمایش بده؟

میشه بگی قبل ای یوای چه آزمایشای دادی

ایشالا مثبتی منم رفتم بتا برامنم دعا کن

ان شالله مثبتی

بین دکتر من گفت یه هفته بعداز تاخیر تست بزار

ان شاءالله

ایشالا

برات بهترینا ر. از خدا میخوام

خبرشو بده

چرا صب نکردی روز 14بری

ایشالله مثبیتی

سوال های مرتبط

مامان قلب کوچولو🫂🫀 مامان قلب کوچولو🫂🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری