دارم از آزمایشگاه برمیگردم بتا دادم خداکنه خوب باشه عددش🥺💚

۸ پاسخ

انشاالله ب سلامتی ی عدد خوشگل ببینی دلت بالا بیاد من امروز موعدمه فردا میرم دکترم بنویسه🥹تو آزاد رفت

الهیییییی ... ب حق امام رضا .. بتات بالا میشه❤️

تستت شبیه تست منه
منم این رنگی بود بتام ۱۲۰۰ بود

ان شالله عزیزم

منم تو راهم دارم میرم آزمایش بتا بدم
انشالله خوب باشه برات گلم

ایشالا

انشالله که خوبه عزیزم

ان شاء الله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم 🩷 مامان هانا خانوم 🩷 ۲ ماهگی