بتا عددش ۲۵ باشه کمه؟سه روز مونده به پریودم دادم

۱۸ پاسخ

خب عزیزم مجبوری ۳روز مونده بری ازمایش بدی که بخوای انقدر استرس بکشی هرکسی یه چیزی بگه
وقتی رو جعبه بی بی چک هم زده با تاخیر تست رو استفاده کنید چه کاریه میکنی خب

احتمالا شما رفتی برای مثبتو منفی بودنش.عدد بتا رو نزدن

عزیزم بزار دوروز از پریودیت بگذره عقب بندازی تکرار کن و به دکتر نشون بده انشاالله مبارکت باشه گلم

تکرار کن دوباره

خیلی زود دادی بمون 10 روز دیگه تکرار کن

مال منم ۲۶بود ۴۸ساعت بعد تکرار کردم ولی بزار تاخیر بخوری بعد برو چون احتمال داره باز بفرستت بگه بتا بدع

سه روز مونده خب طبیعیه کمه

۴۸ساعت بعدش تکرار کن ۲برابر بشه ایشالله اوکی

سیکلت چند روزه بوده گلی؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟؟

نه ،میره بالا به مرور
خیلی زود رفتی
آمپول آزادسازی که نزدی؟

نه خوبه ولی تکرارش کن

۱۵۱ شد

فردا هم برو ببین دوبرابر شده

ن اوکیه مال منم ۴ روز مونده بود ب پریودیم بتا دادم ۲۱ شده بود ۴ روز بعد رفتم فردای موعدم ۱۵۱ صد

خیلی زود رفتی واسه آزمایش بزار چند روز از پریودیت بگذره دوباره برو

نرماله عزیزم

خوبه بنظرم چون هنوز مونده

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری