۷ پاسخ

منم ۴روز موند بود ۹۱بود امروز ۲روز مونده به موعد ۱۸۳

سلام دوستان من ۲ روز بعد از تاخیر بتا دادم ۴۱۶.۹۰ بود، ۳ روز بعدش شد ۴۱۶۰ به نظرتون خوبه ؟ اخه تو ۳ روز انگار ۱۰ برابر شده

نه خوبه از بیست و پنج بالا باشه امکانش هست

من امروز شیش روز‌موند ب موعدم تیتر بتا دادم ۱.۷بود ینی تا موعدم رد شه باز امکانهش هست بره بالا؟

چهار هفته و یک روز

مبارکههههه😍😍😍

نه خوبه من دوروز ب موعد۴۳بود

سوال های مرتبط

مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان پسته🩵 مامان پسته🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری