۷ پاسخ

مبارکه مثبته

مبارررررکه

ن عزیزم مبارک خدا کنه مال منم مثبت باشه🥹🤲❣️

من یک هفته عقب انداختم ۶۰بود

نه عزیزم خوبه حتما لقاح دیر تشکیل شده
انشاالله به سلامتی ب دنیا بیاد

نه.برا هر کی ی مدله مقایسه نکن

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدی یار💙🧢 مامان مهدی یار💙🧢 روزهای ابتدایی تولد
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری