اصلا چرا باید پول بگیرن😕
دکتر من تا الان نگفته پول میگیره
دکتر منم ۳۰ میگیره
توی تهران اکثر پزشک های معروف همین قدر میگیرن دیگه برای سزارین اختیاری
سزارین اختیاری هستی یا اجباری ؟
پارسیان من دکترم گفت ۸۵ میلیون سزارین خود دکترمم اخرین بار ۲۰ تومن میگرفت حالا تا زایمانم شاید دوباره گرون بشه😢
کلا هزینه بیمارستان خصوصی با دکتر معمولا تا ۷۰ تومن هست خیلی جاها همینه اما اگر بیمارستان دولتی دکترت دستمزد داره زیاد میگیره
دکتر من جدا پول نمیگیره این دکترای جدید چرا اینجوری شدن؟
بیمارستان دولتی یا خصوصی
اونقدرررر بدم میاد دکتر جدا پول میگیره من ک اصلا نمیتونم اعتماد کنم ب همچین دکترای پولکی
کدوم بیمارستانی؟
بیمه ای؟ میتونی خصوصی بری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.