عزیزم فقط یه دکتر خوب پیدا کن وگرنه بیمارستان خصوصی ودولتی هیچ فرقی نداره برای منی که تجربه دوتاش و داشتم فهمیدم دکتر خوب تو بیمارستان دولتی بهترین انتخاب یه خانم بارداره ،من دکترم سر دخترم تحقیق نکرده بود ولی بیمارستانم اتیه بود خصوصی و عالی ولی چون دکترم خوب نبود خیلی اذیت شدم چه سر بخیه چه سر کلا زایمان ولی الان سر پسرم دولتی رفتم ولی با دکتر خودم دکتر رستائیان واقعا عالی بخیه زده ،تمام رگ های رحمم و برداشت سر عمل گفت چقدر رحمت رگداشت برات رحمت و ترمیم کردم و اینا ،الان روز سوم زایمانمه از روز اول پسرم بستری شد خودم همچنان بالاسرش هستم نه بخیه هام اذیتم میکنه امروز که روز سومه نه درد دارم نه اذیت میشم دیگه خداروشکر ولی سر دخترم ده روز دولا دولا مونده بودم چون صاف میشدم بخیه هام کشیده میشد
خوب میگیره بازدکترمن گفت بیمارستان اقبال طبیعی ۵۰تا۶۰ تومن میشه
عزیزم میشه پی وی پیام بدی...سوال دارم ازت🥺
کدوم دکترش؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا برا سزارین اختیاری من باید برم حتما پیش معتمد بیمارستان و از روانپزشک بابت فوبیایی که دارم برا زایمان طبیعی؛ نامه برای دکترم بگیرم بیارم؟؟
آها خیلی زیاد میگیرع
طبیعی ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.