لعنت به قرص اورژانسی
خونریزیم زیاده چیکار كنم

۲ پاسخ

عزیزم قرص اورژانسی ...قرص جلوگیری....اینا احتمالش زیاده با وجودش باردار بشی..‌‌.چون اینا میخوان همینجوری مردم بچه بریزن بیرون

مگه خونریزی میندازه
منم برای اولین بار هفته پیش خوردم تازه پریودم تمام شده بود دوباره خونریزی شدم یعنی ازاونه

سوال های مرتبط