مامانا اگه زایمان طبیعی نخایم بازم دکتر معاینه می‌کنه ؟؟

۶ پاسخ

اول بپرس معاینه برا چیه
اصلا معاینه نداره که

اره عزیزم من سزارینم امامعاینم کردن دهانه رحمم بسته بودبازگفت مجدددردداشتم برم بازبشه عملم کنن بریچه بچم امابیمارستان دولتی فکرکنم خصوصی نیازی نباشه

نه دیگه من سزارین بودم معاینه کسی نکرد

آره بعضی مواقع
مثلا من واسه قبلیم یکم درد داشتم، گفت بذار معاینه کنم ببینم دهانه رحمت باز نشده باشه چون سزارینی

حتما دلیلی داره برا معاینه گلم ازش بپرس ببین چرا معاینه

نه دیگه مگه عفونت داشته باشی ک معاینه کنن

سوال های مرتبط