اول بپرس معاینه برا چیه
اصلا معاینه نداره که
اره عزیزم من سزارینم امامعاینم کردن دهانه رحمم بسته بودبازگفت مجدددردداشتم برم بازبشه عملم کنن بریچه بچم امابیمارستان دولتی فکرکنم خصوصی نیازی نباشه
نه دیگه من سزارین بودم معاینه کسی نکرد
آره بعضی مواقع
مثلا من واسه قبلیم یکم درد داشتم، گفت بذار معاینه کنم ببینم دهانه رحمت باز نشده باشه چون سزارینی
حتما دلیلی داره برا معاینه گلم ازش بپرس ببین چرا معاینه
نه دیگه مگه عفونت داشته باشی ک معاینه کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.