بلهههه صد در صد
نه واژن گشاد میشه من بدش عمل زیبایی انجام دادم و خیلی سخت بود
من سزارین دوم بودم.انقد اذیت شدم ک آرزو میکردم خواب باشه برم طبیعی زایمان کنم😂
صددرصد
عمرأ اصلأ
من با اپیدورال بودم
بلهههههه
بله.
نه اصلا این دفعه هم میخوام با بی روش اپیدورال انتخاب کنم
هر دو زایمان سخته چاره چیه
اره
خیر😂😂
با بیدردی بله
نه اصلا😐
من آره اینم ب امید خدا میخام طبیعی بیارم و از سزارین واقعا ترس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.