خانمایی که طبیعی زایمان کردید اگه برگردید عقب بازم طبیعی زایمان میکنید؟؟

۱۵ پاسخ

بلهههه صد در صد

نه واژن گشاد میشه من بدش عمل زیبایی انجام دادم و خیلی سخت بود

من سزارین دوم بودم.انقد اذیت شدم ک آرزو میکردم خواب باشه برم طبیعی زایمان کنم😂

صددرصد

عمرأ اصلأ

من با اپیدورال بودم

بلهههههه

بله.

نه اصلا این دفعه هم میخوام با بی روش اپیدورال انتخاب کنم

هر دو زایمان سخته چاره چیه

اره

خیر😂😂

با بی‌دردی بله

نه اصلا😐

من آره اینم ب امید خدا میخام طبیعی بیارم و از سزارین واقعا ترس دارم

سوال های مرتبط