ولی اینایی که گشاد شدن هیچوقت نمیان مستقیم بگن
یجورایی حس غرور و اینا نمیزاره یکی بگه گشاده
من هنوززایمان نکردم ولی خالم میگه گشادشده میگه طبیعی نیار سزارین کن
میگه افتادگی رحم پیدا کرده وگشادشده
من که اگه تا آخر سفالیک بمونه قطعا میرم طبیعی چون تجربه های مامانم و خاله هام و خواهرم تو زایمان طبیعی و سزارین به من میگه طبیعی
سزارین
گشاد میشی ولی زایمان دوم به بعد مپل اول که نمیشی دیکه هرچیم واژن جمع بشه بازم مثل قبل نمیشه من خودم طبیعی بودم بچه اول زیاد فرق نمیکنی! ببینم دومی چطور میشه😂😂😂
فیزیولوژی بدن زن اینع بعد چند ماه جمع میکنه خودشو
نه پشیمون نیستم و بازهم انتخابم طبیعیه
من دوتا طبیعی آوردم برگردم عقب بازم طبیعی میارم عالیه طبیعی نه گشاد میشه واژن برای رابطه نه بد فرم
اره صددرصد دومی طبیعی
با تیم عالی
من حتی بهتر از قبل هم شدم
چون قبل زایمان اولم خروج باد داشتم گاهی بعدش هیچ
چون بخیه خورده بودم و اینا
👍🏻
حتی همسرمم میگفت واقعا تغییر کردم
گشاد که میشی باید زیبایی بری ولی طبیعی بهتره
چرابرگردم عقب یه زایمان طبیعی داشتم انشاالله اینم میخوام طبیعی باشع
بله قطعا
ن پشیمون نیستم
سوال منم هست😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.