۱۷ پاسخ

من طبیعی رو بازهم انتخاب می‌کنم چون می‌تونستم از روز اول خودم کارهامو بکنم
از عمل به شدت وحشت دارم
عوارضش نسبت به سزارین خیلی کمتره

من صد بار برگردم عقب باز انتخابم طبیعیه درسته هم درد داره هم بخیه میخوری ولی عوارضش خیلی از سزارین کمتره

صدالبته طبیعی انتخاب میکنم

قطعا سزارین

بله اگر برگردم عقب بازم میخوام سزارین بشم و خداروشکر ک دومی هم سزارینه

من سزارین خیلی خوبی داشتم این سری هم انتخابم سزارینه،هیچ مشکلی هم برام نداشته خداروشکر

من طبیعی بودم شکم اول با اینکه یه بار اون درد وحشتناک تجربه کردم دومی هم می‌خوام طبیعی بیارم چون یه دو سال نیم دارم باید بتونم رسیدگی کنم چون بعدش دیگه درد ندارم

بله صددر صد طبیعی چون تحمل درد وعوارض وبخیه سزارین ندارم

من دوتا طبیعی داشتم ولی این یکی میخام بشه برم سزارین

من بله سزارین رو انتخاب میکنم.در خودم نمیبینم طبیعی زاییدن

اگر کسیو داری ۴۰ شب از خودت و بچت مواظبت کنه سزارین کن اگر نه طبیعی چون روز اول پا میشی

صد درصد سزارین میکنم از طبیعی مث سگ میترسم

بلهههههههه😂
ان‌شاءالله این بار برای بار دوم با اشتیاق میخوام طبیعی زایمان کنم

نه من سزارین انتخابم نبود اورژانسی سز شدم و بعدش هیچ بلایی نبود که سرم نیومده باشه

دوستم طبیعی بوده میگه هم خعلی درد کشیدم هم ۱۵تا بخیه خورده تا یک ماه نه نمیتونسته بشینه نه هیچی
اگ لگنت بزرگه و ورزش داری و بدنت خیلی قویه طبیعی خوبه

من خیر

من اولی طبیعی بودم انشاالله دومی سز

سوال های مرتبط