من دوتا طبيعي آوردم انشالله سومی هم طبيعي باشه با اینکه آستانه دردم پایینه وخیلی دردش برام وحشتناکه بازم دوست ندارم سزارین بشم همون طبيعي میخوام باشه
من ۳۸ هفته معاینه لگن شدم دکترم گفت لگنت همچین لگن خوبی هم نیست ممکنه درد طبیعی بکشی بعد ببریمت سزارین
چون چند سال قبل تجربه عمل آپاندیس داشتم وحشت زده به مامای خصوصیم گفتم قضیه رو، برای دومین بار معاینهم کرد گفت وقتی لگنت خوبه چرا الکی بگم خوب نیست؟!
اینم بگم حدود یک ماه و نیم هم کلاسای ورزشیشو میرفتم
خلاصه بااینکه بچه اولم بود، تصمیم گرفتم دکترم نیاد برا زایمانم
فقط با مامای خصوصیم بعنوان مامای عامل زایمان و یه مامای همراه دیگه، مقتدرانه طبیعی زایمان کردم😀
اونقدر عالی بود که بعدش روی همون تخت زایمان، تا کارای بخش رفتنم انجام بشه، یک ساعت راحت خوابیدم خستگیام رفت😋
بعد از بیدار شدن هم خودم پاشدم رفتم سرویس لباسامو عوض کردم رفتم بخش
توی بخش ازم پرسیدن بازم بچه میاری؟ گفتم بلههه😅
و اینگونه شد که دومی رو بعد از ۳سال باردارم و انشاءالله اینم طبیعی با همون مامای خوبم و یه پزشک بهتر زایمان میکنم🥰
اره بچه اولم راضی بودم دومم طبیعی میکنم انشالله
سر اولی جر خوردم ولی دومی خیلی راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.