۱۶ پاسخ

من ک نظرم سزارین،هرچی باشه از طبیعی بهتره

طبیعی شکل واژن تغییر نمیده این یه باور غلطه عزیزم حتی برش بخوره دوتا بخیه بالا تر زده میشه ک جمع بشه بدن من بچه اولمه ولی کلاس میرم ورزش مامانایی هستن ک شکم سومشونه پشت همم بچه آوردن میگن اصلا گشاد نشدیم تازه انگار تنگ ترم میشیم من از سزارین میترسم چون آدم نشستن ک کسی کارامو بکنه نیستم اونجور افسرده پیشم آدم نهایت ۶تا ۸ ساعت درد میکشه بعدم یسره نیست اون درد کلا ۴۰ ثانیه بعد خوب میشه آخراش فقط ۴۰ ثانیه درد ۵ دیقه استراحت ک بچه داره میاد اونم ۱۰ دیقه تا ۳۰ دیقه طول میکشه اگر خودت و ذهنت آماده کنی اصلا هیچ ترسی نداره من از خدام طبیعی باشم

من سزارین بودم کاملا راضیم بازم سزارین میکنم

منم طبیعی بودم و باز هم طبیعی میخوام
شکل و‌گشادی هم اصا تغییری نکرده

اره سزارینی بودم خیلی راضی بودم، ولی چند نفری رو که دیدم طبیعی بودن به شدت ناراضی بودن از عوارض حین زایمان و بعدش

الکی چون بعدش بخیه میخوری میشه مثل روز اول🤣🤣

من بشدت از طبیعی میترسم
سز شدم و باهمه سختیاش راضیم

والا من هم از طبیعی میترسم هم سزارین زایمان اولمم هست خدا بخیر کنه برامون هرچی خدا صلاح میدونه همون بشه

من طبیعی بودم خیلیی خوب بود

من زایمانم طبیعی بود از ماه پنجم یوگا کردم از روز اول پیاده روی داشتم روزی بیست دقیقه و نیم ساعت مدیتیشن میکردم، حتی روزی که داشتم میرفتم زایشگاه صبحش تمرین یوگا کردم و نیم ساعت مدیتیشن بعدش رفتم زایشگاه ساعت نه شب بستری شدم ساعت ۴:۲۰ صبح دخترم به دنیا اومد دلیل اینکه طول کشید این بود که با آمپول فشار ضربان قلب دخترم افت میکرد و ماما گفت دردهای خودت زیاده مجبوریم با روند طبیعی پیش بریم شاید طول بکشه
ساعت ۴ دردم شروع شد ساعت ۴:۲۰ به دنیا اومد
یه هفته قبل از زایمانم شروع کردم به ماساژ پرینه دادن و شب زایمانم اصن برش نخوردم فقط سه تا بخیه داخلی خوردم اونم به خاطر اینکه چونه بچه گیر کرد و دکتر کشیدش بیرون من پارگی‌دادم
از نظر رابطه هم گشادی و اینا نداشتم نه
بدن هر کس متفاوت هست و زایمان هرکس با دیگری فرق می‌کنه

دو بار سزارین کردم و راضیم انشاالله سومی هم سزارینه

من تجربه ای ندارم ولی طبیعی رو انتخاب میکنم

طبیعی وخیلی راضی

من طبیعی بودم بازم انتخابم طبیعیه

من طبیعی بودم بازم طبیعی زایمان میکنم

به به عجب تاپیکی( پیام ارسال کردم گمش نکنم),🤣

سوال های مرتبط