۱۵ پاسخ

من ک شوهرم میگه اینی ک اوردی بگو باز باشه بخیه نزنه دوتا طبیعی اوردم گشاد نشده درد میکنه موقع رابطه 🤣😂

گشاد گشاد ک نمیشی یکم فرق میکنی که اونم به دکترت میگی بخیه هاتو جوری بزنه اون گشادیم ازبین بره تنگ تنگ بشی

وای نه طبیعی خیلی سخته خدایی. من از ترسم رفتم سزارین

حالا گشادم بشه جور دیگه ام میشه ارضا شد و لذت برد 😐 کلا شروعش یکم درد. و لذت داره بعدش کلا واژن انگاری که باز میشه

من طبیعی نبودم ولی میدونم ک اگ بخوای همون موقه زایمان یا چندوقت بعدش میتونی بری زیبایی عمل کنی ک تنگ بشه

نه اتفاقا من زایمان اولم طبیعی بود بخیه هم خوردم بعد زایمان دیگه اون ادم قبل نشدم حس جنسیم بیشتر شد 🙈😅 توقع داشتم هر روز رابطه داشته باشیم شوهرمم از خدا خواسته🤣🤣

من پسرم طبیعی بود ماشالله درشت بود بخیه خوردم.اصلا هم گشاد نشدم.این یکی هم انشالله میخوام طبیعی بیارم

ببین عزیزم اول اول حقیقتا گشاد‌میشی در حدی که ببخشید تو آینه من نگاه میکردم دیده می‌شد توش و خیلی ناراحت بودم ...همش فحش می دادم خودمو
من سه ماه بعدش هم رابطه نداشتم که قشنگ جمع بشم
اگر بعدش سریع رابطه داشته باشی‌میمونه‌گشادی میگن
ولی بعد این سه ماه خیلی خوب شدم مث‌اول شدم‌ شاید از یک تا ده یک‌درجه تغییر کردم ...
تازه اگر تمرینات کگل انجام بدی که عالیه من ندادم
و اینکه دکترم هم بخیه عادی زد نه خیلی تنگ و منگ

ن ربطی ندارع

اگر خوب بقیه بشی نه ولی اگر خوب بخیه نشی باید بری عمل زیبایی

فک نکنم با ی بار زایمان خیلی گشاد بشه

تجربه نداشتم ولی میگم فوقش میخوای بری عقل کنی تنگ کنی

والاخواهرمن دوتاطبیعی اوردم ازقبل تنگ ترشدم....الان این سومی بیارم ببینم تغییری کردم حتما۶ماه بعدزایمان عمل زیبایی واژن انجام میدم

سوال منم هست

سوال منم هسسسس

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌ونهم بارداری