منکه بعد زایمانم بیهوش شدم از خستگی از ۶صبح درد داشتم وقتی بچم بدنیاامد دیگ نفهمیدم تاوقتی بچمو چسبوندن بهم شیر بخوره ساعت۱شب بدنیا آمد
برای من دکترم زد ولی تا مدت ها درد داشتم و اذیت بودم برای رابطه
اگه از داخل احتیاج باشه میزنن بعضیا اصلن بخیه احتیاج ندارن چه بیرون چه داخل
اره هم داخلی میخوری هم بیرونی باید ب همون کسی ک داره میزنع بگی لطفاً زیبایی بزن بدنم خراب نشه بازم هرکاری بکنی بچه زاییدی خراب میشه مثل روز اول اصلا نمیشع
اره خودشون میزنن
کاش برا همه رو از داخل بزنن
نمیدونم من دکتر خصوصی داشتم از داخل خیلی بخیه زده بود از قبلم بهتر شدم
وای سوال منم هست دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.