خانوما یه سوال همه داخل زایمان طبیعی بخیه میخورن؟

۹ پاسخ

نه بدون بخیه هم هستن بعضی افراد

والا من از هرکی شنیدم بدون بخیه برنگشته🤣

نه من بدون بخیه زایمان کردم

من بچهام درشت بود زیاااد بخیه خوردم😬

الآنم با همون اوضاع که گذروندم بازم طبیعی رو انتخاب میکنم

فقط بچع اولو بخیع میخوری بقیع رو نه

تو ایران این احتمال ۹۵ درصده😂مگه بچه خیلی ریز باشه و مادرم پرینه ش اماده باشه

نه عزیزم همه بخیه نمیخورن

اکثرا بله ، بعضیا که ماساژ پرینه انجام میدن کمتر و یا کلا نمیخورن. داخلی برا زیبایی معمولا برا همه میزنن

نه

ولی نود درصد اره 😂

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی گولو مامان نی‌نی گولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری