نه بدون بخیه هم هستن بعضی افراد
والا من از هرکی شنیدم بدون بخیه برنگشته🤣
نه من بدون بخیه زایمان کردم
من بچهام درشت بود زیاااد بخیه خوردم😬
الآنم با همون اوضاع که گذروندم بازم طبیعی رو انتخاب میکنم
فقط بچع اولو بخیع میخوری بقیع رو نه
تو ایران این احتمال ۹۵ درصده😂مگه بچه خیلی ریز باشه و مادرم پرینه ش اماده باشه
نه عزیزم همه بخیه نمیخورن
اکثرا بله ، بعضیا که ماساژ پرینه انجام میدن کمتر و یا کلا نمیخورن. داخلی برا زیبایی معمولا برا همه میزنن
نه
ولی نود درصد اره 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.