۵ پاسخ

بستگی داره بعضی ها اصلا بخیه نمیخورن من هم اتاقیم روند زایمانش ۱۰دقیقه بود اصلا بخیه نحورد من از ۱۰صبح تا ۸و ۲۰دقیقه شب طول کشید بخیه هامم زیاد بود اما بعدش درد بخیه و سوزش نداری اصلا اما سزارین درد بخیه و سوزش داری نمیتونی بخندی و عطسه کنی

من سزاریانم پرسی بود

بعضیا تو زایمان طبیعی لگن هاشون اندازه ست خوبه اصلا بخیه نمیخورن ولی بعضیا زیاد بخیه میخورن

سزارین نمیدونم‌چندتا یه خطه دیگه ....

زایمان طبیعی معلوم نیس چندتا بخیه بخوری، بعضیا کم بخیه میخورن بعضیا زیاد

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی گولو مامان نی‌نی گولو هفته سی‌وسوم بارداری