تادلت بخواد بخیه خوردم 😁
ولی بنظرم بعضیا بدنشون خوبه برای زایمان طبیعی نمیخورن
و اینکه زایمان دوم و سوم و... میگن بدن امادگی بیشتر داره
بعضیا که لگنشون بزرگه و به اصطلاح خوش زا هستن اره ولی خب همچی بستگی به توانایی بدنت داره من اطرافیان هرکی رو دیدم بخیه خورد
اره عزیزم خیلیا معمولا برا شکم سومسعی میکنن بخیه نزنن وزایمان طبیعی باشه
اگه اولی باشه فک نکنم بدون بخیه و برش بشه کاریش کرد
آره 🤣فامیلمون دیر رفت بیمارستان تو ماشین زایید بدون هیچی فقط دم در بچه رو گرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.