خانما برای بخیه های زایمان طبیعی بی‌حسی میزنن

۴ پاسخ

من دوست طبیعی بود میگفت دونه دونه سوزنارو فهمیدم از بالا ج. ر خورده بود تا پاین

از داخل بی حس میشه دردشودنمیفهمی موقعه بخیه ولی بخیه های بیرونی بی حس نمیشه دردشو میفهمی

اره عزیزم هم واسه برش هم بخیه بی حسی میزنن

اره من موقع دخترم خود دکتر بالا سرم بود سه تا بیحسی زد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری