خانما زایمان طبیعی بیحسی هم داره؟

۲ پاسخ

بی حسیو موقعی میزنن که دهانه رحمت ۷ سانت باز شده باشه برا سه سانت فایده نداره من دوتا زایمان طبیعی داشتم تجربه بی حسیو تو زایمان دومم داشتم ولی نزنی بهتره

بی حس نشی بهتره
چون دیگه توان نداری زور بزنی
زایمانت سخت تر میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت‌فرنگی🍓🍼 مامان توت‌فرنگی🍓🍼 هفته چهاردهم بارداری