خانما به نظرتون زایمان طبیعی چقدر درد داره

۱۲ پاسخ

برا من تا ۷ سانت بشم دردش مثل روز اول پریودی بود ، ولی بعد اون دردش بیشتر میشد که اپیدورال گرفتم ، ولی اینم بدون که یه سره درد نداری ، مثلا ۵ دقیقه درد داری ۱۰ دقیقه ول میکنه و هرچی به زایمان نزدیک میشی فاصله ی دردات کمتر میشه بعدم که به ۷ سانت میرسی دیگه تا زایمان خیلی فاصله نداری ، من به ۷ سانت که رسیدم فک کنم یکی دو ساعت بعدش زایمان کردم

خیلی 🥲
درد پریودی رو ، ده برابر کن
چون در حالت پریودی دهانه رحم یکسانت باز میشه خون بریزه پایین
در زایمان این دهانه باید ده سانت باز بشه
تازه وسطا با تیغ واژنو باز میکنن سر بچه رد بشه
از اون پایین ده تا بخیه‌میخوری در حالیکه بی حسی ضعیفی با پماد میزنن نه امپول

بدن با بدن خیلی فرق داره . بعضیا خوش زایمانن . استانه دردشون بالاست . اصلا زودم زایمان میکنن اینا میگن طبیعی راحته
بعضیام دیدم ساعت ها درد میکشن خودشونو میزنن در و دیوار از درد اخرم نمیتونن میگن سزارین میبرنشون اتاق عمل.
باید ببینی مادرت اینا چجوری بودن احتمالا مثل مادرامونیم نمیدونم
ولی امپول هم‌میزنن تو کمر ک بی حس شی درد رو نفهمی
مادرم با بی حسی زایمان طبیعی کرد

خب بستگی به بدنت داره بعضی ها دهانه رحمشون زودتر باز میشه درد کمتری احساس میکنن بعضی ها هم کلا لگنشون تنگه خب یکم اذیت میشن

واسه من دردش قابل تحمل نبود آخرش هم کارم به سزارین کشید

من سر دختر اولم از بس درد داشتم بیهوش شدم وقتیکه به هوش آمدم توان نداشتم دکتر می‌گفت زور بزن کمک کن مردم وزنده شدم
ولی دختر دومم که بدنیاامد درحد پریودی درد داشتم تا ۸سانت بدش یه دردی داشتم که قابل تحمل بود.

درد داره بستگی به تحمل هر آدمی داره ولی واقعا درد داره خوبیش میدونی چیه ؟؟؟؟؟وقتی بچه دنیا اومد اینقد سرحالی که خودتم تعجب میکنی

درد وحشتناک

من از یک سانت درد خیلیییی شدید داشتم تا حتی بعد زایمانم همچنان دردام تموم نمیشد
درد پریودی رو ده ها برابر تصور کن

درحد مرگ درد داره

سقط که افتضاحه دیگه زایمان نمیدونم

فک کنم خیلی درد داشته باشه که اینقدر جیغ میزنن

سوال های مرتبط

مامان پناهِ مامان✨ مامان پناهِ مامان✨ هفته سی‌ونهم بارداری