۵ پاسخ

همه ک قرار نیس بخیه لازم باشن. بعضیا هیچ بخیه ای لازم ندارن. والا ک واسه من سزارینی هم دسشویی رفتن خیلی سخت بود. نیم ساعت طول میکشید تا بتونم کم کم دسشویی کنم

کلا زایمان طبیعی ب مراتب بهتر از سزارینه من خدم ۱۰روز بعد زایمانم میرفتم باشگا با بخیه اصلنم اذیت نبودم

ازالان به فکر زایمان نباش وقتش بشه همه رو یادمیگیری

فقط مراقب باش یبوست نشی چون دفع با وجود بخیه یکم ترسناکه

عزیزم راحته دیگ باید فرنگی استفاده کنی چند روز بعدش دیگ میتونی معمولی هم بری

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری