قطعا سزارین، فقط هم خصوصی
دولتی سزارین
خصوصی سزارین یعنی عالی بود بهترین روز زندگیم بود از عمل و بیمارستانمم به شدت راضی بودم حتی یه شیافم نذاشتم
سزارین بودم بیمارستان دولتی خیلی راضی بودم برگردم بازم سزارین انتخاب میکنم
بیمارستان دولتی خوب بود فقط نمیومدن بالاسرم وایستن و پیشم باشن
میومدن چک میکردن و میرفتن و من تنها توی اتاق خودم بودم و همین تنها بودنش خیلی برام بد بود
این سری دیگه مامای همراه گرفتم
البته هر بیمارستانی فرق داره هر شیفت با شفیت دیگه و هر پرستاری یه خلاقی داره
امیدوارم آدم سگ اخلاق به تورت نخوره
خصوصی سزارین
زایمانم طبیعی بود تو بیمارستان خصوصی صدبارم برگردم عقب همینو انتخاب میکنم یه زایمان فوق العادا داشتم
تو شهر ما فقط بیمارستان دولتی، و اینکه میگن دانشجو ها هستن، اصلا نیست تو شهرمون، فقط صبح ها دانشجو ها میان برای دیدن
ماماهایی هستن که حتی 20 سال یا بیشتر سابقه کار دارن
من طبیعی بودم بچه اول، اذیت شدم ولی دومی هم طبیعی ان شاالله میرم
من زایمان اولمه ، الان یه تاپیک خوندم بنده خدا اسیر شده بود تا طبیعی زاییده بود وقتی سزارین اختیاری قبول میکنن چرا خودمو تو اینهمه درد بندازم
صدرصد خصوصی چون دولتی هافقط دانشجوان /پیرامون درمیارن
سزارینیم برگردم عقب باز سزارین میرم و بیمارستانم دولتی باز همونو میرم واسه این بچم فقط دکترم این زایمان رو خودم انتخاب کردم قبلی اورژانسی بودم
قبلی رو نیمه خصوصی بود عالی بود
ولی اینو میرم دولتی چون بیمه تکمیلی قطع شده نمیتونم برم خصوصی یا نیمه خصوصی
بستگی داره
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.