۲۵ پاسخ

امین
سزارین بود
عالی بود

حجتیه
سزارین
الهام فردین پور

بیمارستان حجتیه
دکتر حسنی غروی
طبیعی
خیلی راضی بودم

بیمارستان فاطمه الزهرا نجف اباد سزارین خوب بود

من کلینیک سپاهان عزیزم
سزارین اختیاری بودم منم

مهرگان
عالی
دکتر سهیلا ریاحی نژاد

سپاهان
سز
خوب بود

صدوقی طبیعی راضی بودم پرسنل هاش خیلی خوش اخلاق خوب بودن

صدوقی سزارین بله

کلینیک اصفهان.سزارین.عااااااالی

امیرالمومنین هم طبیعی هم سزارین راضی بودم

سعدی سزارین ،دکتر زهرا شیخ الاسلام
همه چیز عالی🤩

عسکریه عالیه

خانواده ،،،سزارین ،،،خیلی راضی بودم مثل پروانه دورت میگشتن

صدوقی سزارین ... بله راضی بودم

https://eitaa.com/joinchat/181732913C4c8815042e
سلام یه گروه شکرگذاری راه انداختیم کنار هم شکرگذار خدای مهربون باشیم خوشحال میشیم شما به بپیوندید😍
میخاییم هرروز حالمون بهترو بهتربشه🌹🌹
وروداقایون ممنوع❌

طبیعی عیسی بن مریم👌

فردوس
دکتر و اتاق عمل خیلی خوب بودن اتاق خوب و تمیز بود
پرسنلش یکی در میون داشت بعضیاشون خوب نبودن

عسکریه سزارین ... بیمارستان ...دکتر ...پرسنل .... پرستارا همه چی عالی

سعدی سزارین خوب بود

صدوقی طبیعی خیلی ماما و پرسونل خوبی داشت

بیمارستان اریا اهواز سزارین شدم از دکترم راضی بودم ولی بیمارستانش با اینکه خصوصی بود هنوز نقطه ضعف داشت

صدوقی طبیعی رفتار ماماش خیلی بد بود

سینا سزارین خوب بود

سینا سزارین خوب بود

سوال های مرتبط