کرجیا کدوم بیمارستان سزارین کردید؟ راضی بودید؟

۲ پاسخ

خواهر شوهر من مریم زایمان کرد راضی نبود چون ۵ شب بچه رو بیخودی نگه داشتن و بیمارستانش خیلی خفس
چند نفر از بستگان آرام زایمان کردن راضی بودن منم خودم میخوام برم آرام

قائم دکتر پیشگاهی دکتر خودم بود عالی بود رسیدگی پرنسل خیلی خوب بودن از نظر بهداشتی هم تمیز کلا عالی بود

سوال های مرتبط