۸ پاسخ

سزارین یعنی حتی حاضرم برگردم عقب کلیمو بفروشم ولی فقط برم سزارین 😐😑💔

زایمان طبیعی فقط باید آگاه باشی اطلاعات کامل داشته باشی. ورزش ها و تکنیک ها رو بلد باشی. همه کار هایی که به باز شدن دهانه رحم و باز شدن لگن کمک میکنه انجام بدی. تغذیه درست ، تحرک ، پیاده روی، ماساژ پرینه ، حرکت گاو گربه سجده قر کمر اسکات

من اولی طبیعی بودم اینبار هم طبیعی اگه خدا بخواد

انتخآبم بازم طبیعیه بدن با بدن فرق داره من کلا از سزارین میترسم و تحمل درد سزارین رو ندارم

آره طبیعی بهتره

من ی طبیعی داشتم ی سزارین واسه طبیعی همه چی خوب بود تا اینکه روز هفتم بخیه هام باز شدن تا دو ماه تو رخت خواب بودم حتی از بچم هم بدم اومد
واسه سزارین خداروشکر زود سرپا شدم ولی درد زیادی داشتم بعد زایمان تا ۴ روز

اره من زایمان اولم طبیعی بود اینم میخوام طبیعی بیارم

سوال منم هست

سوال های مرتبط