برگردم عقب میرم سزارین شاید بگن درد داره از طبیعی بد تره ولی حداقل یکسره صحنه زایمان کردنم و درد هایی که کشیدم جلو چشمم نمیاد کابوس نمیبینم حداقلش بخیه رو شکمه دیگه نکه از مقعد تا بالا و بغل پایین پرینه البته من خیلی بخیه خوردم
طبیعی. البته از هفته. 30باید ورزش هارو شروع کنی چون بدش راحتی ولی سزارین بدش درداش شروع میشه فقط نظرم رو گفتم حالا الان یه عده میان میگن نه سزارین عالیه ...
ببین طبیعی برا زایمانت درد میکشی ولی بازم اوکیه مثلا من با کیسه ابگرم خوب میشد ،بچمم۴۱۰۰بود ،حرکات قبل از زایمان رو خیلی متمرکز بودم و زایمان خوبی داشتم کلا و بعدش سرپا بودم حتی کسیو نداشتم خودم غذا میپختم یا بچه عوض میکردم یا همه چی ،برا سزارین من اگه بخوام تجربمو بگم فحش میخورم از یه مشتیا،ولی تو برو از اونی که مثلاً یه آپاندیس کوچولو درآورده با ۴تا بخیه سوال کن که دوره نقاهتش چطوری بوده سزارین که دیگه ۱۴تا بخیه داره
معلومه سزارین چون درد جفتش کشیدم
انتخاب من طبیعی درسته درد داره ولی همش چند ساعت بچه که دنیا میاد حتی یه ذره درد نداری و لذت میبری از بغل کردنش عوض کردنش کلا انگار خودتم با بچه متولد میشی نه اینکه تا ده روز شکمت سفره باشه نتونی بشینی پاشی بچه بغل کنی
نظر من طبیعیه به شرطی که ورزش و پیاده روی و.... خلاصه آمادگی برا زایمان داشته باشی
من طبیعی بودم بازم برگردم عقب طبیعی زایمان میکنم. ماماهمراهی که داشتم خیلی خوب بود بهم ورزش میداد دردم اروم میشد وقتیم نزدیک زایمانم شد برام بیحسی زدن اون اوج درد طبیعی نداشتم.
بخیه هم زیاد نخوردم فکر میکنم بخاطر ورزشای کلاس بهداشت و قبل زایمان بود. درهرصورت راضی بودم
با اینکه خیلی درد بدی بود ولی بازم طبیعی چون بی حسی رو که دریافت کردم همه دردام رفت و تونستم با ورزش زود فول شم🌼
طبیعی فقط
بچه اولم طبیعی بود خداروشکر زایمان خوب و راحتی داشتم نسبتا
این یکی هم ان شالله مثل اولی باشه🥺❤️
من طبیعی بودم درسته موقع زایمان دردم زیاد بود خیلی بخیه خوردم ولی الان خیلی راحت کارامو میکنم اصلا اذیت نیستم
عزیزم من خودم که تجربه زایمان نداشتم اما دورو برم خاله هام و دوستانم رو دیدم که هم زایمان سزارین داشتن هم طبیعی و خودم تصمیم گرفتم اگر بتونم حتما طبیعی زایمان کنم چون من دیدم کسایی که سزارین زایمان کردن تا ۴۰ روز چه دردی کشیدن و حتی دولادولا راه میرفتن یه سرفه میخواستن بکنن اشک میریختن از درد ولی اونایی که طبیعی بودن از همون فردای بیمارستان انگار نه انگار زایمان کردن راحت بدون درد حال خوب و اینکه من چون خودم یکبار تجربه سقط هم داشتم و درد طبیعی رو اونموقع کشیدم باز میگم طبیعی نهایت دردش یکروزه اما بهتر از درد طولانی مدت سزارینه
بهعنوان کسی ک دوبار زایمان کردم
اصلا پیشنهادش نمیکنم طبیعیو
من ابجیم.مامانم سزارین بودن خیلی راظین نسبت به طبیعی هم تجربه طبیعی هم داشتن
سلام من سزارین شدم ده سال پیش راضی بودم
من دلسا رو طبیعی بودم آیسا رو سزارین
هزار بار هم برگردم عقب طبیعی انتخابمه
صددرصد سزارین
سزارین بودم بازم برگردم عقب سزارین انتخاب میکنم
سزارین راضی بودم من
طبیعی یه خوبی داره خودت همکاری میکنی ولی سزارین باید منتظر باشی ببینی چه میکنن باهات تازه ترس هم تمام وجودتو میگیره
صد درصد سزارین
اولی طبیعی بود الان سز
عزیزم من سزارین شدم سه سال پیش
سختی بعد عملش ۹۰ درصد برای روز عمله
از فرداش روز به روز کمتر میشه و تا یک هفته تقریبا دیگه کاملا سرپایی و خوب شدی... تجربه من و بیشتر اطرافیانم همینه
اگر به نظر من برا سزارین استراحت داشته باشی ده روز زود سر پا میشی
تجربه طبیعی نداشتم ولی از سزارین راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.