۱۳ پاسخ

فقط سزارین

من که ۱۷ ساعت درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم میگم فقط سزارین، طبیعی بنظر من یجور تجاوز والا

عزیزم طبیعی خیلی عوارض داره من تمام افرادی که دوروم هستن طبیعی زایمان کردم همشون مشکل دارن مخصوصا افتادگی مثانه و تکرر ادرار بعدش باید بیوفتی دنبال هزینه های درمان

هر دو زایمان به نظرم سخته
بدن با بدن هم فرق داره

من که بخاطر مشکل واژینیسم و تنگی لگن سزارین رو انتخاب کردم اما سزارینم جراحی هفت لایه شکمه نمیشه گفت عالی بود اینم سختی های خودش رو داره



اگر بدن با طبیعی مشکل نداشته باشه طبیعی بهتره باید روی شناختی که از بدنت داری تصمیم بگیری منکه طبیعی نمی تونستم اصلا

هیچوقت حاضر نیستم
ساعتا زجر بکشم درد بکشم کسی بم اهمیت نده تا جر بخورم کامل
بعد بچه بیا چرا روح روانم متلاشی کنم
سز میشم راحتتت چیزی حس نمیکنم بعدشم شیاف پمپ درد

من تجربه هر دو رو داشتم هم طبیعی هم سزارین اونم در سن خیلی پایین
بدن هر شخصی فرق می‌کنه یکی دردش در زایمان طبیعی خیلی کمه یکی خیلی زیاد
سزارین هم همین طوره یکی درد زیادی رو بعد بی حسی و زایمان احساس می‌کنه یکی هم با یه مسکن خیلی معمولی هیچی احساس نمی‌کرد
اصلا خودتون با بقیه مقایسه نکنید
سیستم بدن هر مادر فرق میکنه

من بیشتر اطرافیانم طبیعی زایمان کردن هیچ مشکلی هم نداشتن ، اونایی هم که تجربه هردوتا رو داشتن میگن فقط طبیعی
بازم بدنا متفاوته

ن خوبه پشیمون نیسم برگردم عقب بازم سزارین میکنم

به نظرم باید از کسی پرسید که هم طبیعی زایمان داشته هم سزارین
من مادرم تجربه هردورو داشته میگه طبیعی بعدش خیلی بهتره

من با یه تجربه سزارین، بدون شک سزارین مورد پسندمه

حتما و قطعا سزارین یک ثانیه نمیتونم درد طبعی رو تجربه کنم و نخواهم کرد اولی سر بود اینم سز تموم

درد سزارین خیلییی بده ولی هزار بارم برگردم به عقب بازم سزارینو انتخاب میکنم

من بعد سه تا سزارین اگه بازم برگردم عقب سزارینو انتخاب میکنم

سوال های مرتبط