اره بازم سز انتخاب میکنم چون اصلا طاقت طبیعی ندارم نفسم میگرفت مطمئنا😮💨
من اولی سز بودم
راضی بودم
اینم سز هستم
تحمل دردم حس میکنم خوبه
ولی روحیم ضعیفه
میدونم طبیعی باشم قطعا تو اون شرایط غش میکنم
چون من با یک قطره خون از حال میرم
سزارین شدمبرگردم عقب سزارین میشم فقط همون شب اول سخت بود
من زایمان اول به اسرار خودم سزارین شدم با اینکه سخت بود به غلط کردن افتاده بودم ولی بازم ترجیح میدم به طبیعی
ببینمن انتخاب نکردم، هفته ۳۷ رفتم معاینه لگن و تشخیص تنگی شدید لگن داد و سزارین اجباری شدم و نمیدونم طبیعی چطوره ولی سزارین خودش و بعدش زیاد سخت نیست من راضی بودم
صددرصد سزارین من دو تا درد و کشیدمطبیعی وحشتناکههههه
من سزارین کردم.واقعا هم راضی ام.اینکه زایمان کنی بدون هیچ دردی واقعاخوبه.دردای بعدشم با شیاف حله.من فوق العاده نازنازی بودم.از امپولم میترسم.ولی از زایمانم واقعا راضی ام
زایمان اولم طبیعی بود الان میخام سزارین کنم انشالا خوب باشه برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.