۲۵ پاسخ

آره با کمال میل هیچ وقت اشتباه نمیکنم طبیعیو انتخاب کنم دور و بر من هرکیم کرده پشیمونه🤣

اولین سزارینم عالی بود و به همه هم‌میگفتم سزارین شین عالی و راحته !!ولی برای دومی انقدر اذییییییت شدم از روز عمل تا حالا درد دارم جا عملم باز شد دوباره عفونت کرد داغون شدم قشنگ از هرچی زایمان متنفر شدم

آره آره آره آره

صد درصد....اونقدرام ک میگن سخت نیست والا... خیلی‌ هم خوبه

آره با اینکه دوره نقاهتش طولانیه

صدرصد . درد داشت . عذاب داشت ‌ الانم هنو دارم میمیرم . ولی وقتی سر بچه مو میبینم . میگم ن من ادم طبیعی نبودم 🤣🤣🤣

اره حتما

من زایمان اولم طبیعی بود خیلی اذیت شدم اما این بار رفتم سزارین اختیاری دردش در مقابل طبیعی برا من هیچی نبود پمپ درد و مسکن ها خیلی کمک میکنن تا درد کمتر بکشی اگه برگردم عقب دوباره سزارین انتخاب میکنم صدردصد

من شکم اولم بود صدبار دیگه هم برگردم عقب بازم سزارین انتخابمه

صد در صد خیلی خوب بود

صد در صدددددد

صد در صد
اتفاقا این دفعه هم راحتتر بود از قبلیا

من تجربه هردو رو دارم و از سزارین خیلی راضی بودم طبیعی اصلا خوب نی

بله صد درصد

نه اصلا.اولی طبیعی بودم دومی سزارین خیلی بده دارم میمیرم حتی واسه بچه هم طبیعی بهتره الان۴روزه بستریه

صد در صد.. البته تجربه از طبیعی ندارم بدونم ک اون برای من چجوری میتونست باشه ولی سزارینم عالی بود و راضیم بعد از عمل درد هست ولی با مسکن قابل تحمله و اینکه درد میگذره آدم یادش میره چیزی نیست ک بخوای پشیمون بشی

اره با اینکه سزارین برام سخت بود ولی باز طبیعی وحشت دارم

تا ابد بله

قطعا اره😍😍😍👍👍👍👍

سزارین اولیم عالی بودم
این یکی پریشب سز شدم فک میکنم ی ذره سخت تره ولی خب خوبه سزارین من چون بدنم تو این بارداری ضعیف شد سخت بود برام

من بازم سزارین میکنم

بله سر این دومینم سزارین میشم ان شاالله

من بله
با اینکه سختی های خودشو داره و دوره نقاهت طولانی

اره قطعا

صد درصد

سوال های مرتبط