خانمایی که طبیعی زایمان کردید تجربه هاتونو بگید

۳ پاسخ

ورزشای بارداری رو شروع کن که زایمان خوبی داشته باشی پیاده روی هم برو
ماماهمراه هم حتما بگیر خیلییی خوبه من گرفته بودم خیلی راضی بودم اینبارم میخوام بگیرم

ماما همراه گرفتم خیلی خوب بود خیلی تاثیر داشت ولی خب من موقع به دنیا اومدن بچه یکم مایل به کج بود بدنیا نیومد مجبور شدن سزارین کنن

ماما همراه بگیر

سوال های مرتبط