۷ پاسخ

قرص های آنتی بیوتیک رو همون یکی دو هفته اول خوردم دیگه ادامه ندادم ولی مکمل ها رو میخورم

آره میگن تا ۳ ماه بعد زایمان باید مصرف کنی

بله دکترت بهت میگه تا۶ ماه قرصارو ادامه بده هرچیو‌که میخوردی قبلا
کلسیم آهن مولتی

خودشون بهت دارو میدن عزیزم

عزیزم چیشد زایمان نکردی هنوز ؟؟؟

اره هرشب میخورم

بله ادامه میدم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد