قرص های آنتی بیوتیک رو همون یکی دو هفته اول خوردم دیگه ادامه ندادم ولی مکمل ها رو میخورم
آره میگن تا ۳ ماه بعد زایمان باید مصرف کنی
بله دکترت بهت میگه تا۶ ماه قرصارو ادامه بده هرچیوکه میخوردی قبلا
کلسیم آهن مولتی
خودشون بهت دارو میدن عزیزم
عزیزم چیشد زایمان نکردی هنوز ؟؟؟
اره هرشب میخورم
بله ادامه میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.