۳ پاسخ

یچی سنگین بخور چون بعدش تا ۱۲ ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی گشنت میشه

ن دگ قرص نخوردم مگر ویتامینم ک اونم درست یادم نمیاد
شب گوشت تو شیشه گذاشته بودم با برنج خوردم. پروتئین

اره خوردم چون اورژانسی سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۲ ماهگی