بهتره که بچه جون میگیره
در بیاره آب میشه
پسر منم درنیورد انقدر غصه خوردم همه گفتن باید ۶ماهگی دربیاره ۸ ماه و ۲۰ روز تازه یکیش از زیر لثه داره میزنه بیرون دیگه خیالم راحت شد دکترشم گفت تا ۱سال جا داره و هرچی دیرتر دربیاره بهتره
ناراحتی نداره منم پسرم دندون درنیاورده هنوز
تنها چیزی که اصلا بابتش ناراحتی نکشیدم همین دندونشه
الان؟ پسر من ده ماهگی دراورد
اشکال نداره هربچه ای ی جورعه پسرمن نزدیک ۹بود دندون دراورد میگن هرچی دیر تر درارن جنس دندونشون بهتره
اصلا غصه نخورید هرچه دیر تر دربیاره بهتره.پسر من ده ماهشه تازه دیروز دندونش در اومده کمی.
عجله داری ؟؟؟؟
فعلآ زوده پسرمن نزدیک نه ماهگی درآورد
پسر منم درنیاورده هفت ماه تموم کرد
بچه منم تازه داره در میاره
پسر منم درنیاورده
دیر نشده
پسر من نه ماهگی درآورد
وااا ناراحتي چرا بچه منم درنياورده تازه از خدامه ديرتر
دختر منم هنوز درنیاورده🤦🏻♀️
جا داره
چرا ناراحت
خب بعضی ها زود در میارن بعضی ها دیر .. خواهرزاده من نزدیک ۱۰ ماهگی دراورد .. دختر من ۸ ماه و خورده ای هستش ۴ تا دراورده .. نباید باهم مقایسه کرد عزیزم
برای منم همینطور کی میخوان در بیارن خدا میدونه 😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.