پسر منم فقط میچسبه به من دارم برنج و با قابلمه بزرگ آب کش میکنم چسبیده به باسنم میگم بچع برو الان میسوزی. یا جیغ میزنه یا گریه یا بهانه همشم مثل کنه چسبیده😑😑😑
منم مث شمام خواهرااااااا
اخخخ گفتی😩
پسر من یه دیوونه به تمام عیار شده
وااای خواهر نگوووو که دلم خونه🤥
نخ از من ۲ سالگی وحشتناک بود الان قابل تحمله
سه سالگی اوج لجبازیشونه
وحشتناک میشن
منم درگیرشم هیییییی
دقیقا این سوال منم هست
خیلی اذیت میشه آدم
اوووف دیونه شدم بخدا
فک کن از دستش گریه میکنم
من از ۲ و نیم تا حالا انقد حرص خوردم اذیت کرده بخدا الان سکته کنم خسته شدم یدونم زدم روپاش
فکر میکردم دختر من دلی بازی درمیارن جیغ میزنه دستمو میذارم سرم گوشم فقط صداشو نشنوم 🥴
ببین صبر کن هنوز اوجش نرسیده 😂 پسر منم روز به روز بهونه گیری و گریه و جیغ هاش بیشتر میشه صبوری کن این دوره هم میگذره
واویلا تروخدا چیز جدیدی شروع نشده دیگه مغزم گچ شده
پسر من سیل جدید خرابکاری هارو شروع کرده میخواد خودشو مثل ما بزرگ جلوه بده و هی گند میزنه
اوووف اینجام اوضاع همینه خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.